3 kan vara generösa

B
lev faktiskt lite imponerad och minst sagt chockad när 3 kontaktade mig och sa att mitt abonnemang höll på att ta slut och det vill jag ju inte för det är väldigt bra, man betalar fastpris 599:-/månaden och då kan man ringa i 3000 minuter och skicka 3000 sms & mms, och eftersom jag inte har brytt mig om att skaffa hemtelefon då jag har det mobil abonemanget så vill jag fortsätta med det så jag förlängde det 18 månader till.
Och då fick jag en SonyEricsson w715 på köpet (nya walkman) Tro ni jag blev glad?
Den har super snygg design men sen om den är bra det är en annan sak.
Någon som har den mobilen som kan rekomendera?

Visst är den snygg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0