Härligt väder och trött är man

Kom precis hem från Marie. HAHA fan vilken rolig dag det blev igår alltså. Shit, hur roligt och mysigt som helst
fast det har vi ju hela tiden iofs <3
Somnade runt halv fyra imorse och vaknade till liv vid 12:30 (sent) men hade lätt kunnat sova ett par timmar till fast då får jag sån jävla ågren eftersom hela dagen försvinner och det vill man ju inte, iaf inte när solen skiner och man får riktiga vårkänslor. Är det däremot grått, trist och allmänt tråkigt väder så kan man lika gärna ligga kvar i sängen hela dagen för då känns det inte direkt som man missar något.


Ska ta mig ett varmt skumbad nu och sen skall jag fixa lite mat innan jag skall ut i det underbara vädret.

Hörs senare alla läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0