Ich bin ein hamburger

Idag skall komikern Jan Bylund vara med i " Du är vad du äter "
Egentligen så vet jag inte varför jag tittar på det programmet, för jag vet väl att jag är vad jag äter?
Men det är samtidigt roligt att se folk som verkligen lyckas att gå ner mycket i vikt under en kort period.
Från att äta 416 hamburgare om året till gurkstavar och linser, Det är en otrolig skillnad och framför allt det gör en STOR skillnad på hälsan och vikten.

Jag glädjer mig verkligen åt folk som lyckas.
Jag vill själv börja träna och komma igång att göra något men frågan är vad?
Jag skulle vilja dansa nån dans där man får svettas och bli helt slut men samtidigt ha enormt roligt.

Vet någon en bra dans som man får svettas?



Kommentarer
Postat av: annika

börja träna på crudo i angered. dem har några danspass har jag för mig :)

man tittar på programmet o tänker "nu jävlar ska jag också lyckas" och det slutar med att man tar sig en chokladbit istället! segt..men nu har ja kommit igång med träningen!:P

2009-04-08 @ 15:55:54
URL: http://biagiotti.blogg.se/
Postat av: annika

mmh har hört att dem ska ha det! jag tränar där nere nu iallafall :) fast har inte gjort något pass än.

2009-04-08 @ 16:16:19
URL: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0