Kvällsmat och efterlyst

Hm kan man kalla pommes frites och rödvinsås för kvällsmat? Njae jag får nog säga att det blir kvällsmiddag.
Jag har bara ätit en panpizza idag för jag har verkligen inte orkat göra någon mat, jag vet inte om jag håller på att bli sjuk eller vad det är. Eller så känns det så bara för att jag är så jäkla trött.
Men jag fryser jätte mycket och kroppen blir mer och mer hängig. Influensa? Hoppas inte det.

kollar på efterlyst nu och det är också ett sånt program som jag undrar varför jag egentligen ser på, jag blir ju bara rädd, rädd för det här jäkla samhället. Två kvinnor i 40-årsåldern som går in i mataffärer för att leta upp ett offer att bestula.
Deras offer är äldre kvinnor, rättare sagt kvinnor på 80-år med roulatorer. HUR FEGA FÅR MAN BLI?? allvarligt talat blir så jäkla ledsen när jag hör sånt och förbannad.
Men det visar ju iaf en sak att dom är så klena och fega att dom måste gå på folk som inte kan försvara sig.
Det är ju verkligen jätte fräckt.

usch jag låter som maggan 45 nu, så nu skall jag inte sura mer utan skall fortsätta laga mat, kolla på efterlyst och missa för all del inte Fråga Olle kl:22:15 på kanal 5.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0