Lite energi hittade min kropp

Hej på er!

Nu har jag fått i mig mitt vanilj te och lite choklad och faktiskt även lite mat med.
Det kanske inte var just det som hjälpte mig att få lite energi, för jag har då inte hört att man skall bli piggare av choklad? Önsketänkande kallas det.

Efter att jag fick mig lite energi så satte jag igång att ändra lite hemma faktiskt.
Jag har en DivanSoffa och divan-delen kan man montera på vilken sida som helst så nu kände jag för lite förnyelse och jag trivs redan med att ha den på vänstersidan, Och det är en väldig tur för jag hade verkligen INTE orkat möblera tillbaka.. Så mycket energi har jag inte.. Man skall ju inte överdriva.

Nu skall jag ta och diska medans jag är på topp och sedan skall jag bara krypa ner i soffan och slappa med lite mer te och massa tv-program.

Hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0