Bloggvärlden

Bloggvärlden väntade på mig. Jag tänkte bli större bloggerska än Blondinbella och Linda Rosing tillsammans.
Det var lite ironi i det.
Hur som helst har jag skaffat mig en blogg och jag är supernöjd med den och det är ju söta Annika som har hjälpt mig med min design. Tack för det vännen.
Jag måste faktiskt erkänna att jag följer Blondinbellas blogg dagligen och jag tycker det är sjukt roligt att läsa den för hon skriver verkligen om saker som intresserar en. Sen är det klart att det finns många personer med andra åsikter om hennes bloggande och hennes vardag. Och det kan jag väl förstå. Jag menar vilken tonåring/ungdom idag har råd med dyra lyxklänningar, ansiktsbehandlingar och att dessutom har råd att ha städhjälp hemma.. MEN. Det är ju sån hon är, och hon är väldigt duktig på det hon gör och får verkligen kämpa för att få ihop allting och för att tjäna dom stora pengarna.
jag tycker Isabella (Blondinbella) är super duktig på det hon gör och tycker därför att hon kan unna sig dyra middagar, resor och städhjälp.. Läste en kommentar i hennes blogg för ett tag sen om just det där, det var en person som blev väldigt upprörd över att hon bara är 18 år och har någon som städar hemma hos henne. Avundsjuka?
Hade jag haft sverigest största blogg, egna företag och även en kommande klädkollektion och tjänat offantligt mycket pengar på det så hade jag också haft städhjälp, och det är inte utav lathet.. Utan helt enkelt att få tiden att räcka till.

Folk får absolut ha sina egna åsikter/olika åsikter, det är ju liksom så det skall vara.
Men vad går egentligen gränsen mellan åsikt och ren avundsjuka?
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: annika

hehe bra att du blev nöjd :D

2009-04-08 @ 15:13:22
URL: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0