Resa

Åh igår ångrar jag att jag inte spelade bingolotto, dom lottade ut resor till Antarktis värda 150 000 kr. JAG VILL ÅKA DIT! Vet inte varför jag har fått för mig det men så är det bara, jag skulle fan göra vad som helst bara för att få komma dit.
Jag hade inte direkt tackat nej till Thailandsresan heller värde 50 000 och så fick man 10 000 i fickpengar. 10 000 är väl som en miljon i Thailand ungefär.


Gah, vad jag vill ut och resa är så sugen på att komma till värmen.
2 årsen jag var ute och reste nu ju. Jag som hade tänkt att försöka komma iväg en gång om året. Men det kostar ju och man får spara hur länge som helst, fast det är ju värrt det när man väl skall åka och tänker på allt underbart som väntar i ett annat land.
Jaja drömma kan man ju göra iallafall det är inte förbjudet.


Kom precis hem från Marie, sov där inatt med, så mys <3

Nu skall jag ta och dammsuga lite och plocka ordning.

Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0