Nytattuerad

Idag är jag superglad, för jag har äntligen tattuerat mig. Ett hello kitty ansikte i en stjärna på benet. Hur fint som helst blev det och jag är verkligen super nöjd.. Tack så hemskt mycket Robin, Du är verkligen jätte duktig :)
Efter det gick jag hem och fick i mig lite mat och diskade undan och plockade ordning lite och så,
Sen traskade jag ner till Linda och vi har ätit lite popcorn och pratat massa och nu kollar på Ebba och Didrik, vi är ju besatta av den serien. så jäkla bra!

Ja men jag skall sova här inatt igen för Linda har varit lite ledsen så då är det klart att man kommer hit och ställer upp <3

Nu skall vi fortsätta kolla på Ebba och Didrik och deras bravader.

Hoppas ni har haft en bra dag alla läsare.

Och eftersom klockan är efter midnatt nu så vill jag gratulera Annika på sin 20-årsdag, och hoppas att du och tjejerna får en kanon dag imorgon.

Sov gott alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0